24 de març del 2011

Transgrancanaria 2011 Marató de muntanya

La Montse ens relata:
El dijous dia 3 de març, com molt bé us ha redactat l'Enric, ens vam desplaçar fins a Las Palmas de Gran Canaria, on l'Enric va realitzar l'Ultra Trail i jo, més modestament, vaig fer la Marató. Vaig començar amb molt bones sensacions i molt satisfeta de com transcorria la cursa. Vaig conèixer a la Sonia de Ibiza i ens animàvem mutuament, però quan faltàven 3km per acabar la cursa vaig patir una caiguda que em va fer perdre força temps, i em va desanimar bastant. L'organització em va comentar que veníen a recollir-me per finalitzar la cursa en aquell punt, però el meu orgull i la meva força interior em van fer aixecar i vaig acabar aquella cursa caminant (com acostumo a dir: per collons). Des d'aquí agrair la presència de l'Ester a l'arribada que va ser com una llumeta que em va guiar el camí... i les paraules de la Sonia en el moment de la caiguda em van ajudar a aixecar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada