27 de febrer del 2013

JA VA SENT HORA DE POSAR-SE LES PILES


La Montse ens relata:

 
15 de febrer de 2013. Fa temps que no escric res en el nostre bloc i us demano disulpes. Des que vaig fer la última crònica de la cursa de Menorca us he deixat penjats però ja tornem a donar guerra i és que des de llavors ja ha plogut una mica.




- Kilian's Classik: Cursa recomanada.

- G2Haundiak: No oblidaré mai aquella cursa que no vaig aconseguir finalitzar a causa d'una hipotèrmia a dalt el Txindoki.

- Half Trail Costa Daurada: On vaig aconseguir fer 3a fèmina. Enguany hi tornem.

- Ultra Trail Serra de Montsant: Retirada a Cabacés.

- Mitja de Tarragona: Tot i la meva falta d'entrenament en asfalt vaig aconseguir baixar temps respecte l'any anterior.

- La Riera en cursa: Tot i arrossegar un bon encostipat allà vam ser i ens ho vam passar d'allò més bé.

I vam acabar l'any tot rient amb amics i família a la Sant Silvestre de Tarragona.

Ara ja va sent hora de posar-se en marxa, deixar els virus enrere i agafar forces per començar la bona temporada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada