10 de juny del 2011

ALMOGÀVER AUTOSUFICIENT 2011

El 28 de maig la Montse i un servidor vàrem participar a la segona edició d'Almogàver autosuficient, la modalitat competitiva del brogit de la vall, ruta circular per la vall del riu Brugent a les muntanyes de Prades (Tarragona).
Tot i que és una cursa en modalitat autosuficient l'organització va muntar diversos avituallaments on a part d'aigua, isotònics i cola ens va oferir avellanes de Reus, cosa d'agrair. I això sí, al final de la cursa ens va oferir un bon tiberi.
La sortida era lliure, es podia sortir entre les 06:00 i les 07:00 amb la qual cosa, va ser bastant esglaonada i al llarg del recorregut no notaves que estiguessis en cursa ja que en la major part del recorregut anaves sol (almenys en el meu cas). Aixó sí i, a diferència de l'any passat, tots sortíem del refugi Els Masets de la Riba ja que l'any passat el punt de sortida també era lliure
A les 06:15 sortíem la Montse, l'Antonio i un servidor. Només sortir ja enfilàvem una pujada direcció Montral i quan encara no portàvem un km va i ens perdem, vam seguir per la pista principal quan havíem d'haver agafat un corriol. En aquest punt ens vam separar la Montse i l'Antonio per una banda i jo per l'altra. Finalment enlloc de fer els 67'7 km que constava la prova, me'n van sortir uns 74. Em vaig perdre unes 4 o 5 vegades i no pas per mala senyalització ja que aquesta era correcta, sinó més aviat per "l'apinyonament". Pel que em va comentar la Montse, ella i l'Antonio també van fer alguns quilometrets de més.
El temps va ser inmillorable, durant el matí ennuvolat i a partir de mitja tarda calor i el recorregut fantàstic sobretot la zona de Capafonts, Farena, els Motllats... en fi una cursa molt familiar (em sembla que no arribàvem als 50 corredors), l'organització molt atenta i l'entorn emblemàtic i molt fresc. Un indret fantàstic (la vall del riu Brugent) on a part d'excursionisme i escalada pots banyar-te a les aigües cristal·lines del riu
Finalment vaig tardar 12:09 hores per finalitzar el recorregut. La Montse en va tardar 15:35 i tant un com l'altre a part de regalar algun km, molt contents del recorregut i l'organització.

El millor de la cursa, sens dubte va ser l'endemà, amb la Montse vam creure oportú regalar-nos algun glòbul vermell que altre i aprofitant que havíem anat a passar el cap de setmana a la Riba vam anar al restaurant Brugent a Farena (el recomano) a cruspir-nos 300 g. de proteïna. El millor entrecot (de carn ecològica!) que m'he cruspit mai (no exagero) tot regat amb una mica de suc antioxidant.

1. L'any que vé si repetiu restaurant m'apunto!!jajaja Quina pinta Déu meu!! Moltes felicitats per la cursa! Regaleu km i tant contents, això si que té mèrit! Enhorabona de nou parella! I pel que diueu també a l'organització.
    AlbertB

2. Moltes Gràcies, Albert!!! Ens veiem a la propera!!!
    Montse

3. Hola nois,

Gràcies per la crònica, ja l'he penjada a la web, junt amb les altres cròniques!

Que vagin molt bé les curses i caminades, ens veiem!