4 de juny del 2010

FINISHER UT COLL DE NARGO



El 29/05/2010 a les 04:45 ens llevàvem per anar a Coll de Nargó per participar a la primera ultra trail d'aquesta localitat. Arribem a Coll de Nargó quasi les 08:00, recollim dorsals, cafè, em guarneixo i cap a la sortida. Per allà alguna cara coneguda com Sisco Suau, Víctor Sans (ut serra tramuntana), Xesc Terés i Adolf Aguiló. A la sortida, pujada d'adrenalina quan sona l'himne d'UTMB i a les 09:10 tret se sortida.


Només sortir enfilem pendent amunt (700 +) fins el primer CP1 a la localitat de Montanissell. El dia immillorable, però a partir de Montanissell es comença a notar el solet. Allà em trobo el suport incondicional de la Montse i la Lola, que en aquesta ocasió també s'hi ha apuntat.
 
Sortint de Montanissell, tornem a enfilar amunt (600+) fins el punt més alt de la cursa 1700 m. i baixem cap el CP2  a la localitat de Boixols, en aquest control a part de la Montse i la Lola, em trobo amb la visita inesperada de l'Ester, en Joan i en Rasband (no sé si ho he escrit bé), en aquest punt, em remullo i bec força aigua d'una font que en raja una aigua boníssima. A partir d'aquest punt la calor comença a apretar.









Ja refrescats, marxem direcció el Forat del Bulí, aparentment baixada, però es pot dir que tota la cursa ha estat una trencacames (puja-baixa-puja-baixa). Aquest tram ha estat dels més bonics, hem baixat fins el riu (quin bé d'aigua!, es nota que som al prepirineu). En diverses ocasions l'hem creuat, un lloc realment bonic ha estat el pont romànic de Bòixols on m'he creuat amb un grup que pujava de fer barranquisme.  He aprofitat unes d'aquestes creuades per fer un banyet fins les cuixes i treure'm les mitgetes que amb la calor que feia, estorbaven.


Aquest tram ha estat el més dur per la calor i sobretot per les mosques, que en aquesta regió es pot dir que són mosques ultres, doncs m'ha estat acompanyant un pelotón durant algunes hores (això sí que es dur!).

El millor de la cursa, a part del banyet ha estat el CP4 (la Gabarra), el control es trobava en mig de la muntanya i la sorpresa ha estat que m'han ofert una cerveseta fresqueta (això si que ha estat un detall, tenint en compte que l'ultra era en règim d'autosuficiència i l'únic que et donaven era aigua).
En el CP5 Valldarques, m'he tornat a trobar amb la Montse i la Lola, ja era fosc i anava
prou bé, no feia calor i tampoc hi havia mosques. De Valldarques fins Les

Masies ha estat més duret. M'he perdut i el cansament començava a sortir. Finalment arribada a Coll de Nargó a les 03:40, amb un temps total de 18:30. Esperava fer-ho amb 16 o 17 hores, però la cosa ha estat més dura del que semblava. Finalment han sortit 89,2 km amb un desnivell positiu de poc més de 4000 metres. Agrair el seguiment i suport de la Montse i la Lola, que també han fet una bona ultra. La Lola com la San Miguel allà on va triomfa, ha fet un munt d'amics.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada