4 d’octubre del 2011

4a CURSA DE MUNTANYA DE CASTELLVELL DEL CAMP

La Montse ens relata:


El passat 2 d'octubre una servidora va realitzar la 4a edició de la cursa de Castellvell, la qual tenia un recorregut de 12km 700m amb un desnivell acumulat de 1408 m, una distancia relativament curta però amb la dificultat del desnivell que em va fer passar factura. El fet de no haver fet res desde la travessa de Borges-Montblanc va fer que tregués el fetge a les pujades, encara que la vaig finalitzar amb un temps de 1h43min vaig tornar a recordar la lliçó: entrena xatona... entrena... Tot i això, vaig disfrutar molt del recorregut amb la companyia d'en Toni d'Obrint Traça que va fer d'aquell patiment una diversió més. Des d'aquí felicitar a tots els obridors participants i guanyadors. I agraïr la presència de la meva parella incondicional, ja que si no fos per ell no faria posible totes aquestes alegries que fan la meva vida molt més feliç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada