18 d’agost del 2010

Duatló La Secuita 2010

                                 
                                                                 Montse ens relata:

El dissabte, 15 d'agost, vaig participar a la meva primera duatló (duatló popular de La Secuita). I avui escriuré la meva primera crónica al nostre blog... Espero que us agradi.
Diumenge 15, a les 8:30h. recollida de dorsals. Sortida a les 9:30h. espitosa i contenta, 4 km a peu, continuem amb 15 km amb BTT... aquí comencen les complicacions... A la primera volta se'm surt la cadena i em quedo a les últimes posicions, a la segona volta, ja desanimada, em perdo! i faig 3 km més del comte! Però amb bon humor començo els últims 2,5 km a peu. Arribada triunfal, ja que he fet amics i quedo en una cinquena posició femenina que fa que m'enporti un trofeu de record d'una experiéncia tant divertda, que sense dubtar-ho gens... repetiré.
Apa deu...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada